vakiel
ارائه خدمات حقوقي

قوانين در مورد مهريه زن خيانتكار چگونه است ؟ در طول سال هزاران مورد ازدواج در دفاتر به صورت رسمي ثبت مي‌شود. اما برخي از اين ازدواج‌ها به دلايل مختلف به طلاق ختم مي‌شوند. يكي از دلايلي كه ممكن است باعث طلاق شود خيانت زن مي‌باشد. در برخي موارد ديده شده كه زوجين به علت خيانت زن از يكديگر جدا شده‌اند. اما سوالي كه ذهن را درگير مي‌كند اين است كه آيا به زن خيانتكار مهريه تعلق مي‌گيرد؟ در ادامه به اين پرسش پاسخ داده‌ايم، با ما همراه باشيد. براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد قانون مهريه كليك كنيد

 

براي دريافت مشاوره حقوقي مي توانيد با متخصصين و وكلاي با تجربه وكيل دات كام با شماره 02166419012 تماس بگيريد.

منبع: مهريه زن خيانتكار

آيا به زنان خيانتكار مهريه تعلق مي‌گيرد ؟

مطابق ماده ۱۰۸۹ قانون مدني به زنان خيانتكار كه رابطه نامشروع داشته‌اند مهريه تعلق مي‌گيرد و خيانت نمي‌تواند مهريه زن را از بين ببرد.

بيشتر بخوانيد : مشاوره طلاق

دليل تعلق مهريه به زن خيانتكار | مهريه زن خيانتكار

برخي از افراد تصور مي‌كنند به زنان خيانت‌كار نبايد مهريه تعلق بگيرد و آن‌ها مستحق دريافت مهريه نخواهند بود كه در اين باره بايد بگوييم زنان خيانتكار نيز مستحق دريافت مهريه خود مي‌باشند و مهريه زن خيانتكار حق مسلم آن‌هاست.

دليل اينكه به اين زنان مهريه تعلق مي‌گيرد اين است كه زن و مرد در حين عقد مبلغ مهريه را تعيين مي‌كنند و پس از عقد نكاح مهريه به زن تعلق گرفته است و بايد به او پرداخت شود، پس خيانت نمي‌تواند حقي كه در حين عقد نكاح به زن تعلق مي‌گيرد را از بين ببرد.

آيا مي‌توان به زن خيانتكار مهريه پرداخت نكرد ؟

همانطور كه در بالا گفته شد مهريه حق مسلم زنان است و در صورت خيانت نيز به آن‌ها مهريه زن خيانتكار تعلق خواهد گرفت. اما در برخي موارد مي‌توان مهريه زن را پرداخت نكرد.

همانطور كه مي‌دانيد خيانت و رابطه نامشروع براي زن و مرد جرم به حساب مي‌آيد و شوهر مي‌تواند با شكايت از او خواهان رسيدگي به پرونده رابطه نامشروع شود. اما زن و شوهر مي‌توانند با يكديگر توافق كنند‌ كه در صورت شكايت نكردن مرد به علت رابطه نامشروع زن نيز مهريه خود را ببخشد و به صورت توافقي جدا شود.

بيشتر بخوانيد : راهكارهاي حقوقي مواجه با زن خيانتكار

براي اطلاعات بيشتر در زمينه مهريه و قوانين آن به سايت وكيل دات كام مراجعه نماييد. مركز وكيل دات‌كام مشاورين كاردان و مجربي را در اختيارتان قرار داده و به شما در حل پرونده حقوقي خود كمك مي‌كند. از جمله خدمات اين مركز مي‌توان به ارائه مشاوره آنلاين به مشتريان، حل پرونده‌هاي حقوقي و ارائه مشاوره حقوقي تلفني و حضوري اشاره نمود.

براي دريافت اطلاعات بيشتر در خصوص مهريه زن خيانتكار، به كانال تلگرام حقوقي وكيل دات كام مراجعه نماييد. كارشناسان مركز مشاوره حقوقي وكيل دات كام نيز آماده‌اند تا با ارائه خدماتي در زمينه مشاوره حقوقي تلفني وكيل دات كام به سوالات شما عزيزان پيرامون مهريه پاسخ دهند.

 

براي دريافت مشاوره حقوقي مي توانيد با متخصصين و وكلاي با تجربه وكيل دات كام با شماره 02166419012 تماس بگيريد يا مي توانيد مقالات مجله حقوقي وكيل دات كام را مطالعه نماييد.

سوالي داريد؟ با ما تماس بگيريد

تماس با برترين مشاوران در سراسر كشور از 8 صبح الي 12 شب حتي ايام تعطيل

شماره تماس :66419012-021

منبع: مهريه زن خيانتكار

امتیاز:
بازدید:
برچسب: مهريه زن خيانتكار،
موضوع:
[ ۷ دى ۱۴۰۱ ] [ ۱۰:۰۰:۲۶ ] [ vakiel ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی