vakiel
ارائه خدمات حقوقي

آيا با اتحاديه طلا و سكه تهران آشنايي داريد؟ اصناف و مشاغل مختلف جهت اداره امور قانوني و حقوقي صاحبان مشاغل و مشتريان در رسته شغلي خود، اتحاديه‌هاي اصناف را راه‌اندازي مي‌كنند. هر صنف در هر شهر اتحاديه مربوط به خود را دارد مانند اتحاديه طلا و سكه در شهر تهران كه به امور صاحبان مشاغل مربوط به طلا و سكه در هر تهران مي‌پردازد. در اين مطلب به معرفي اتحاديه جواهر مي‌پردازيم با ما در ادامه همراه باشد.

براي دريافت مشاوره حقوقي و تجاري به كسب و كارها مي توانيد با متخصصين و وكلاي با تجربه وكيل دات كام با شماره 02166419012 تماس بگيريد.
منبع: اتحاديه طلا و سكه تهران | آدرس و تلفن اتحاديه جواهر و نقره تهران

معرفي اتحاديه طلا و سكه تهران

اتحاديه‌هاي اصناف در سراسر ايران براي رسيدگي به امور مشاغل و مشتريان آن‌ها راه‌اندازي مي‌شوند. يكي از اين اتحاديه‌هاي مهم در سطح  كشور، اتحاديه جواهر تهران است. اتحاديه‌هاي طلا و سكه تهران جهت رسيدگي به امور مربوط به مشاغل فروشندگان و سازندگان جواهر، طلا و نقره، در شهر تهران ايجادشده است. كه زير نظر اتاق اصناف و وزارت صنعت، معدن و تجارت فعاليت دارد.

اين اتحاديه حدود سه هزار عضو رسمي دارد. اعضاي اين مجموعه در 20 رسته شغلي مختلف فعاليت دارند. متخصصان و كارشناسان حوزه صنعت طلا  كه از اعضاي اتحاديه سازندگان و فروشندگان طلا و سكه تهران هستند همواره در راستاي رشد و ارتقاء اين صنعت گام برداشته‌اند. اتحاديه سكه و طلا و جواهر تهران نيز همواره در تلاش است تا علاوه بر حل مشكلات صنفي، راهكارهاي اساسي و حمايتي براي اين صنعت و صنف ارائه نمايد.

 

عضويت در اتحاديه طلا و سكه تهران

اگر شما قصد عضويت و فعاليت در اتحاديه طلا و سكه تهران را داريد. ابتدا بايد يك واحد صنفي در حوزه طلا، سكه، جواهر و نقره از جمله فروشندگي يا ساخت طلا و جواهرات و … را راه‌اندازي نماييد و اقدام به دريافت جواز كسب از اتحاديه كنيد. اما براي دريافت جواز كسب علاوه بر دارايي شرايط مخصوص و تكميل مدارك لازم، شما ملزم به شركت در دوره‌هاي آموزشي و قبولي در آزمون پايان دوره و دريافت گواهي قبولي هستيد.

تا بدين ترتيب جواز كسب شما صادر و فعاليت شما در حوزه طلا و سكه آغاز شود. حال شما مي‌توانيد با پرداخت حق عضويت به يكي از اعضاي اين مجموعه تبديل شويد و از خدمات اتحاديه بهره‌مند گرديد.

وظايف و اهداف اتحاديه جواهر تهران

اتحاديه طلا و سكه تهران داراي وظايف متعددي است. اداره امور قانوني و حقوقي مربوط به صاحبان مشاغل در حوزه طلا و سكه و جواهر و نقره در شهر تهران بر عهده اين اتحاديه است. اتحاديه طلاي تهران به عنوان پل رابط و قانوني ميان اتاق اصناف وزارت معدن با صاحبان شغل در اين رسته عمل مي‌كند. و نظارت بر اجراي قوانين صنفي را بر عهده دارد.

همچنين ارائه خدمات مربوط صدور جواز و ساير مراحل قانوني آن نيز بر عهده اتحاديه سكه تهران است.از طرفي اگر شما از مشتريان اين صنف هستيد و با مشكلي مواجه شديد مي‌توانيد از طريق اين اتحاديه پيگير شويد. بنابراين رسيدگي و پيگيري شكايات مشتريان و مراجعه‌كنندگان نيز از وظايف اين اتحاديه است.

مهم‌ترين هدف اتحاديه افزايش رضايت صنفي، مراجعه‌كنندگان و مشتريان است. با توجه به اين هدف اتحاديه همواره در تلاش براي بهبود كيفيت، افزايش سرعت و دقت و همچنين رعايت صحت و درستي در ارائه خدمات مي‌باشد.

هدف سوم اتحاديه كه در راستاي بهبود ارائه خدمات است، آموزش و به‌روزرساني نيروي انساني مي‌باشد. بدين ترتيب كيفيت كار، انگيزه خدمت و فرهنگ كاري در اتحاديه ارتقاء مي‌يابد. درنهايت و هدف پاياني اتحاديه بهبود اطلاع‌رساني و پاسخگويي يا به عبارتي پشتيباني سريع و درست و خدمات مشاوره به مشتريان و اعضا است.

سايت اتحاديه طلا و سكه تهران

اتحاديه طلا و سكه تهران داراي يك سايت اينترنتي به نشاني www.estjt.ir است. كه متقاضيان و اعضاء و … مي‌توانند با مراجعه به اين سايت از خدمات آن بهره‌مند شوند. اخبار مهم مربوط به اتحاديه و بازار طلا و سكه در اين سايت قابل‌مشاهده است. از جمله ويژگي‌هاي سايت www.estjt.ir ارائه قيمت به‌روز سكه و طلا است.

سايت اينترنتي اتحاديه فروشندگان و سازندگان طلا و سكه تهران خدمات متعددي را به مراجعه‌كنندگان خود ارائه مي‌نمايد. متقاضيان در اين سايت مي‌توانند از آموزش‌هاي لازم براي دريافت جواز كسب خود و زمان و نحوه برگزاري آزمون پايان دوره آموزشي بهره‌مند و مطلع شوند. همچنين ديگر خدمات اينترنتي اين سايت عبارت‌اند از امكان ثبت شكايت از طريق سايت، جستجوي طلاي به سرقت رفته، جستجوي واحد صنفي و همچنين امكان پرداخت حق عضويت صنف كه مختص اعضا صنف است.

آدرس و تلفن اتحاديه طلا و سكه تهران

مجموعه اتحاديه سازندگان و فروشندگان طلا تهران در شهر تهران، خيابان سهروردي جنوبي، خيابان شهيد ملايري پور غربي و پلاك 53 واقع‌شده است. ساعات كاري اين اتحاديه 8 صبح الي 2 بعدازظهر است. و در روزهاي شنبه تا چهارشنبه اين مجموعه آماده خدمت‌رساني به مراجعين حضوري است.

كد پستي اين مجموعه ۱۵۷۹۷۱۳۸۱۱و شماره فكس آن ۸۸۸۳۶۳۵۲ مي‌باشد.همچنين در صورت تمايل به  استفاده از روش تماس تلفي، اتحاديه طلا و سكه تهران داراي خطوط تلفني متعدد است. كه شامل ۸۸۳۰۲۱۱۱، ۸۸۸۳۲۴۶۱، ۸۸۸۳۶۳۴۲، ۸۸۸۲۹۶۲۳، ۸۸۸۱۱۴۷۶، ۸۸۸۳۶۳۴۱، ۸۸۸۳۶۳۴۰، ۸۸۸۲۹۳۵۶، و البته با پيش‌شماره 021 مي‌شود.

علاوه بر اين‌ روش‌ها همان‌طور كه قبلاً اشاره كرديم مجموعه اتحاديه طلا و سكه تهران داراي يك سايت اينترنتي است. و شما مي‌توانيد در صورت تمايل به اين سايت با نشاني www.estjt.ir مراجعه نماييد. و اطلاعات تكميلي از خدمات و وظايف اين اتحاديه كسب نماييد.

براي دريافت مشاوره حقوقي و تجاري به كسب و كارها مي توانيد با متخصصين و وكلاي با تجربه وكيل دات كام با شماره 02166419012 تماس بگيريد.

 

 

سؤالات متداول

اتحاديه سكه و طلاي تهران چيست ؟

اتحاديه‌هاي طلا و سكه تهران جهت رسيدگي به امور مربوط به مشاغل فروشندگان و سازندگان جواهر، طلا و نقره، در شهر تهران ايجادشده است. كه زير نظر اتاق اصناف و وزارت صنعت، معدن و تجارت فعاليت دارد.

خدمات سايت اينترنتي اتحاديه طلا و سكه تهران چيست ؟

در اين سايت مي‌توانيد از آموزش‌هاي لازم براي دريافت جواز كسب خود و زمان و نحوه برگزاري آزمون پايان دوره آموزشي بهره‌مند و مطلع شويد. و امكان ثبت شكايت ، جستجوي طلاي به سرقت رفته، جستجوي واحد صنفي و همچنين امكان پرداخت حق عضويت صنف در اين سايت وجود دارد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ ] [ ۱۱:۲۴:۱۸ ] [ vakiel ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی